Jeng3,siapa kah diriku?

My photo
Assalammua'laikum dah salam sejahtera.Nama diberi Mohd marzuq imran,pelajar uia.Motto fav saya ialah "doing the best is more important than being the best!"(dapat masa kat uia pj). Enjoy :)

Sunday, December 6, 2009

silat day,6/12/09

smlm,6/12/09 silat punya grading+adat+BBQ.majlis adat semua berjln lancar,Alhamdulillah.
ada beberapa org jadi anak angkat cikgu,diannya limau bila potong masuk dlm akar sintuk yg dah dibulatkan...not me.huhu
masa grading,perg,takut gila.dah lah lama aku x ambil ujian,nak kena lompat anak kambing yg aku sll x lps,and serangan bebas yg aku x pernah praktis.mmg cuak gile.Tp Alhamdulillah semua ok,dpt buat,cuma masa tgh2 buat combat,cedera lama kat kaki aku jadi blk,susah nak luruskan kaki.lps dah habis,ada demo.best gak tgk demo,selalunya kitaorg je g kena wat.then ada tangkap gambar.Sebelum ni x pernah lak tangkap gambar lps ujian.mungkin psl kat U kot.huhu.cdgn siapa lah ye.Kena ckp thanskx kat dia..
bbq,mmg best masa masak.bercakap,main2 dgn bara api tulah,nak padam bara yg dah penat dihidupkan dgn pemadam api,msk oren lah(cadangan aku nie,ahaks).x betul kitaorg sume.Adzizad kata aku smlm over active,mana x nya,semua tempat aku pi,panjat sini sana,main2 ms nak bkr ayam,bgi cdgn mengarut.huhu.tp mas nak mkn dah x beberapa meriah sgt,psl semua dah duduk dlm bilik,mcm formal sikit,so org x bercakap sgt.slmt khairi ada,nak pecahkan suasana..
harap2 lps nie blh buat lagi...Amin

4 comments:

  1. KehadiranKu membawa kegembiraan dan kebahagiaan kpd org lain agar Allah Tuhanku Kekasihku memberi kebahgiaan dan kegembiraan kepadaku...

    ReplyDelete
  2. pe2 pon...mlm tu mmg best sgt2..epi...!!!!

    ReplyDelete