Jeng3,siapa kah diriku?

My photo
Assalammua'laikum dah salam sejahtera.Nama diberi Mohd marzuq imran,pelajar uia.Motto fav saya ialah "doing the best is more important than being the best!"(dapat masa kat uia pj). Enjoy :)

Friday, January 1, 2010

2010 already...

Assalammua'laikum
wow,tik tok tik tok,tahu2 je,dah masuk 2010....cpt tul masa berlalu.lg lambat kita nak masa tu berlalu,lg laju dia pergi...bak kata khutbah jumaat hari ni,masa tu,ibarat pedang,kalu kita x potong dia,dia akan potong kita.huhu.

Mcm2 jd 2009.Antara saat2 gembira,aku dah semakin kurus berbanding thn 2008(lol),aku nya anak buah dah besar++comel,aku dpt phone br(asal abg aku nya,dopod),aku abg ku kahwin.And mcm2 lagi.Owh,lupalak.akhirnya dpt naik benkong merah.huhu.lama tul x bljr benda baru byk2 sekali gus.rasa kekok sikit..and bdk2 silat ada wat bbq!!seronok tul main2.

lumrah hidup,ada suka,ada duka.kalu dah ada kisah gembira,mesti ada kisah sedih gak,tul x?
Tp,yg sedih,x payah lah cite.biarlah aku sorang je tahu(and Allah,of course)..huhuhu.

Harap2,2010 akan lbh baik dr 2009.Insyallah.
and sllnya org kata,thn baru,azam pun baru,tp adalah seseorg hamba Allah ni,nasihatkan sy,azam br x semestinya leh wat masa thn baru je.Kita kena perbaharui and perbetulkan azam kita tu setiap masa.Thanks kpd org tu atas nasihatnya.
sekian...

No comments:

Post a Comment