Jeng3,siapa kah diriku?

My photo
Assalammua'laikum dah salam sejahtera.Nama diberi Mohd marzuq imran,pelajar uia.Motto fav saya ialah "doing the best is more important than being the best!"(dapat masa kat uia pj). Enjoy :)

Thursday, March 24, 2011

imbas kucing??

Assaammua'laikum.waduh2,lama gak x menulis dalam blog nie. Exam Final ku dah dekat.Kali ni nya agak cuak gak,pasal kena maintain kan cgpa..Harap2 dapat maintain kan.Amin.



23/3/2011,(rabu),aku ada appointment ngan doctor kul 10(tapi nanti kena tunggu giliran,so selalunya kul 11/12 camtu baru masuk).Tapi sebelum tu aku kena buat imbas kucing dulu....

opss salah.Cat scan,bukan imbas kucing.. Terdirect translate pulak.hehe.
yang ni bukan cat scan tau!!

cat scan ni bertujuan tuk check telinga aku nya keadaan. Memandangkan report untuk catscan ni mengambil masa 1 jam tuk siap,so kena lah gerak awal. Aku cadang nak gerak kul 7-8 lebih camtu, sekali terbangun lewat,kul 9 baru bangun.haha. Memang tergesa2 jugaklah nak siap. Sarapan makan dlm kete je.



Alhamdulillah masa aku bertolak dah x jem, so perjalanan smooth je.Sampi hospital pun banyak tempat parking,mungkin pasal hari rabu. Sebelum nie kalu pi hari sabtu,comfirm susah gila nak cari tempat parking. Lepas dah uruskan cara bayaran and etc,aku pun tunggu giliran aku(x lama pun). Aku masa tu x ingat sgt cat scan tu apa, selama ni x ray je pernah buat. Lepas dah tgk mesin dia baru aku ingat.





mesin catscan.
Proses dia simple je,and sekejap je.aku just perlu baring,kepala xleh gerak, and nanti mesin tu gerak kedepan and kebelakan.lepas tu habis. Tapi masa aku sendiri kena, rasa lama je proses tu nak abis.And aku dapat rasa kepala aku menggeletar,bukan pasal mesin tu,tapi psl aku sendiri cuak sikit.Maklumlah kali pertama.huhu.

Lepas dah abis buat,terpaksa lah aku menunggu satu jam tuk report,lps tu kena tunggu lagi untuk giliran jumpa doc lak.Tapi Alhamdulillah sume nya ok.xde pape masalah..
result catscan dia


Rasanya tu je kali ni.Lepas ni kalu menulis balik,rasanya lepas exam kot.Doakan kami di uia sume buat yang terbaik!!

1 comment: